Nie ma chyba żadnej innej branży, która doświadczyła tak wielu zmian w ciągu ostatnich dwóch dekad, co sektor mediów. Pojawienie się mediów cyfrowych, mediów społecznościowych, treści tworzonych przez użytkowników oraz platform mobilnych zrewolucjonizowało sposób funkcjonowania branży medialnej.
Światowy przemysł medialny przekonał się, jak ogromne znaczenie ma zachowanie elastyczności przez firmy w celu szybkiego dostosowania się do niespodziewanych sytuacji. W trudnym i niepewnym otoczeniu gospodarczym wyznaczanym przez rewolucję cyfrową i wstrząśniętym wzrostem gospodarczym nowo rozwijających się rynków mediów zagranicznych proces decyzyjny przedsiębiorstw musi być szybszy, a...
W odpowiedzi na oczekiwania w sektorze podlegającym ciągłym zmianom technologicznym, Mazars, w ramach dedykowanej praktyki i zespołu ekspertów z wielu dziedzin, oferuje znajomość problematyki branży medialnej oraz pragmatyczne i elastyczne rozwiązania dostosowane do Państwa potrzeb.
Cyfryzacja zmienia sposób sprzedaży towarów i usług, a także sposób kupowania ich przez klientów, niosąc za sobą wiele możliwości, ale także nowych zagrożeń.
W ciągu ostatnich dziesięciu lat przemysł medialny doświadczył rewolucyjnych zmian - w szczególności zmieniły się zachowania konsumentów, doszło do zwiększenia globalnej łączności internetowej, rozwoju telefonii komórkowej, popularyzacji tabletów oraz zwiększenia ilości treści produkowanych przez użytkowników. Aby zapewnić sobie stabilny wzrost, firmy z branży mediowej wykorzystały możliwości...