Rewolucja Y? Międzynarodowa ankieta na temat Generacji Y

Dowiedz się więcej o dążeniach Generacji Y i jej podejścia do równości płci i świata biznesu dzięki międzynarodowej ankiecie przeprowadzonej przez Mazars oraz Women'Up.

W ostatnich miesiącach nie dało się uniknąć “Generacji Y ”. Było o nim głośno w gazetach i czasopismach, a także na półkach księgarń.

Na pokolenie Y składają się młodzi ludzie urodzeni między początkiem lat 80-tych a środkiem lat 90-tych. Współczesna literatura nie zawsze opisuje to pokolenie w korzystnym świetle, nadając im takie etykiety jak: indywidualistyczni a nawet egoistyczni, wymykający się spod kontroli, zuchwali, przyklejeni do smartfonów, uzależnieni od mediów społecznościowych, niecierpliwi, itp.

Poniżej kilka wskazówek pomagających zrozumieć ich spojrzenie na świat.

Badanie dostępne w języku angielskim i francuskim.

Our values1086x202

Mazars is participating in the Women’s Forum

For the 6th consecutive year, Mazars is a partner of the Women’s Forum which takes place in Deauville from 10th to 12th October 2012. Mazars has decided to start with the discovery of Generation Y and will present the results of the international survey “The Y Revolution?”, conducted among 1011 young people from 64 nationalities, at the Women’s Forum.

Mazars Press

Generation Y: Evolution, Revolution

On the one hand, Mazars, an international organisation, specialising in audit and consulting, which relies on the expertise of 13,000 professionals in 69 countries, finds itself confronted with changes being made to staff whilst also managing transgenerational teams. On the other hand, WoMen’Up, the first association to address the issues of gender diversity in business exclusively from the perspective of Generation Y.