Chcesz wiedzieć więcej?

W ramach akcji, pracownicy firm biorących udział w kampanii mogli skrócić swój dzień pracy o dwie godziny, które poświęcili rodzinie. Tematem przewodnim tegorocznej edycji było hasło: „Małe i duże rodzinne podróże”.
Firma Mazars bierze udział w tej kampanii społecznej nieprzerwanie od jej II edycji w 2013 r. Działanie to wpisuje się w filozofię Mazars, która poważnie traktuje równowagę między życiem prywatnym i zawodowym pracowników, co znajduje odzwierciedlenie m. in. w dodatkowych dniach wolnych od pracy w ciągu roku.
Więcej informacji o kampanii społecznej „Dwie godziny dla Rodziny” można znaleźć na stronie ww.2godzinydlarodziny.pl.
Ta strona używa plików cookie.
Niektóre z tych plików są niezbędne, a inne pomagają nam analizować ruch na stronie, wyświetlać reklamy i zapewniać dostosowane do Twoich potrzeb doświadczenia.
Aby uzyskać więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas plików cookie, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
To pliki bez których niniejsza strona nie może poprawnie działać.
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą stronę internetową, zbierając informacje o korzystaniu z niej.